Boottocht Ullapool - Reisverslag uit Ullapool, Verenigd Koninkrijk van Gerda - WaarBenJij.nu Boottocht Ullapool - Reisverslag uit Ullapool, Verenigd Koninkrijk van Gerda - WaarBenJij.nu

Boottocht Ullapool

Blijf op de hoogte en volg Gerda

25 Augustus 2018 | Verenigd Koninkrijk, Ullapool

Na een lekker ontbijtje kwam Coen onze chauffeur/gids ons ophalen we werden om 10.00 verwacht bij de haven om een mooie boottocht te maken over de Loch Broom. Het was een snel bootje we zijn voorop gaan staan! Was goed koud,hoge golven en harde wind maar echt gaaf! Helaas geen dolfijnen etc gezien. Wel paar zeehonden gezien en een zalmkwekerij. Na een uur varen kwamen we terug in de haven...en wat zat er voor ons boot...een zeehond :) Wilde graag gefotografeerd worden! Daarna wat winkeltjes gekeken en lekker fish en chips gegeten! Nog even naar supermarkt gegaan. Toen zijn we even naar hotel gegaan even thee gedronken en opgewarmd. Toen nog even wat rondgekeken. Daarna lekker wijntje gedronken en om 19.00 weer lekker gegeten. Ik ga zo lekker slapen,morgen gaat de wekker om 6.30! En gaan we naar Lochness,Urguhart Castle en naar Inverness.

All the best!
Gerda