We zijn op de lofoten! - Reisverslag uit Leknes, Noorwegen van Gerda - WaarBenJij.nu We zijn op de lofoten! - Reisverslag uit Leknes, Noorwegen van Gerda - WaarBenJij.nu

We zijn op de lofoten!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

26 Augustus 2019 | Noorwegen, Leknes

Vanmorgen ging om 6.45 de wekker en om 7.30 ontbijten en rond 8.30 reden we dan weg naar de lofoten (de eilandengroep van Noorwegen) paar keer fotostop gemaakt en rond 13.15 kwamen we aan in de hoofdstad van de lofoten het plaatsje Solvaer hier even gewinkeld in een overdekt winkelcentrum en buiten wat rondgelopen en om 14.45 reden we weer verder naar het mooiste plaatsje van de lofoten het plaatsje Henningsvaer hier half uurtje rondgelopen soortVolendam in het klein. om 16.00 reden we verder naar Leknes en kwamen 17.15 aan bij Statles Robusenter allemaal huisjes aan een fjord tussen de bergen 10 km buiten Leknes. Echt prachtig alleen helaas regent het hier dat is jammer! We zitten in een huisje met 3 kamers en een gezamelijke woonkamer. Heel leuk nu hopen dat het droog word! Om 19.15 gaan we dineren in het restaurant en er staat verse kabbeljauw op het menu! Morgen weer vroeg op en zullen we weer naar Zweden rijden naar Arjeplog voor onze laatste overnachting!

Groetjes vanaf de prachtige Lofoten!