Niagara Falls! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu Niagara Falls! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu

Niagara Falls!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

25 Augustus 2016 | Canada, Niagara Falls

Vanmorgen optijd ontbeten en toen met de taxi naar de airport terug om onze huurauto op te halen! Een Ford Kuga! Na wat uitleg en alles ingeladen te hebben kon onze trip dan echt beginnen! Op naar de Niagara Falls! Na ander half uur rijden kwamen we aan bij de Niagara Falls! Vlakbij de grens naar Amerika!we hebben de auto in de parkeerplaats bij ons hotel gezet. Daarna zijn we naar de Niagara Falls gelopen! Ons hotel ligt er vlakbij! Toen zijn we op de boot naar de Niagara Falls gegaan je kreeg een rode poncho om aan te doen. De amerikaanse kant dragen blauwe poncho's! Toen gingen we eerst naar de amerikaanse kant vlak langs de waterval! Daar werd je al beetje nat en toen naar de Canadese kant daar werden we lekker nat,zaten helemaal tussen de muur met watervallen! De canadese kant was groter! Het was heel gaaf! Nu even relaxen en straks even over het waterpark lopen! We blijven hier 1 nachtje morgen moeten we ongeveer 400 km rijden naar Huntsville vlakbij het Algonquin Provincial park! Hier blijven we 2 nachten!

Groetjes uit een warm Canada!
Gerda