Ottawa de hoofdstad van Canada! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu Ottawa de hoofdstad van Canada! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu

Ottawa de hoofdstad van Canada!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

29 Augustus 2016 | Canada, Ottawa

Eerst begonnen met een lekker ontbijt bij onze B&B in Huntsville we zaten dit keer samen met een stel uit Zwitserland aan tafel! Was heel gezellig! Het ontbijt was heerlijk, vanille yochurt met bessen en frambozen, broccoli quiche met fruit en een soort boles met pecannoten. Daarna laatste spullen in de auto en afscheid genomen van Steve en Janet gingen we dan onderweg naar Ottawa! Na een reis van ongeveer 6 uur kwamen we rond 16.00 aan bij ons hotel in Ottawa. Het begon even hard te regenen en onweren. Toen het over was zijn we even de stad in gegaan. Naar het Parliament Hill geweest. Vanuit dat gebouw word door het Parlement het land bestuurd! Ook een bijzondere sluis gezien met ongeveer 7 poorten. Daarna in de stad lekker gegeten. Daarna nog even wat winkeltjes ingegaan. Nu even opfrissen en om 21.30 gaan we naar een vuurwerkshow bij het Parliament Hill! Morgen moeten we 445 km rijden naar Quebec hier blijven we 1
Nacht.

All the best!