Laatste daagjes Canada in Lake Louise!!! - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu Laatste daagjes Canada in Lake Louise!!! - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes Canada in Lake Louise!!!

Door: Webmaster Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

05 September 2011 | Canada, Lake Louise

Zo hier mijn laatste verslag uit Canada! Gisteren na een rit van ongeveer 1 1/2 uur langs mooie blauwe lakes en wat stops kwamen we aan in Lake Louise! Het hotel ligt tegenover het meer...Lake Louise! Het is hier prachtig tussen de besneeuwde ruige rockies! Het is hier heerlijk weer! Vandaag naar het Moraine Lake geweest en een stukje gewandeld langs het prachtige blauwe meer! Vroeger stond de Moraine Lake op de briefjes van 20 dollar!!! Verder nog lekker in het zonnetje gezeten bij een skigebied bij Lake Louise en jaja in de verte hebben we beren gespot! Nu zijn we weer terug bij het hotel nog even lekker relaxen en genieten van de ruige rockies! Vanavond hier nog lekker dineren en morgenochtend rijden we in 2 1/2 uurnaar Calgary Om ons auto in te leveren en om 15.20 canadese tijd vliegen we vanaf Calgary airport weer terug naar Nedereland. Waar we woensdag 7 september om ongeveer 8.15 aankomen en zit helaas onze reis erop!

Groetjes vanuit de ruige rockies!!!

Gerda

• 06 September 2011 - 04:26

Evert En Adeline:

Hoi Familie,

leuk om weer te lezen. jammer dat de reis er bijna op zit!

we wensen jullie een goede reis toe!

groetjes Eef en Adeline