Zipping van tree to tree!!! Zoefffffff - Reisverslag uit Whistler, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu Zipping van tree to tree!!! Zoefffffff - Reisverslag uit Whistler, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu

Zipping van tree to tree!!! Zoefffffff

Door: Webmaster Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

29 Augustus 2011 | Canada, Whistler

Hoi Hoi,

Zo gisteren na een goede reis kwamen we aan in Whistler!!! Een gezellig wintersport plaatsje!!! Vandaag hebben we s'ochtends een ziptrek gemaakt!!! Eerst moest je een tuigje aan doen en kreeg je een helm op toen eerst een proef zip met een kabelbaan naar benede daarna met een auto 10 minuten omhoog! En toen begon het echte avontuur 30 meter hoog over meters lange lijnen zoeven! Echt super gaaf! Bij de 2e lijn de handen los!!! Het waren vijf lijnen!!! Was echt super om zo hoog te zoeven aan een soort kabel baan hangend in zo'n broekje!!!!S,middags met een gondel 1800 meter omhoog naar de Wisthler mountain en toen met een gondel naar een andere berg!Echt adem benemend mooi! En toen met een stoeltjes lift weer helemaal naar benede!!! Zo nu ga ik ik lekker even relaxen en straks lekker eten! Morgen moeten we 6 uur rijden naar Wells gray national park en blijven daar 2 dagen in clearwater!

Groetjes uit het verre Canada!

Gerda

• 30 Augustus 2011 - 05:09

Trudy, Paul En Stan:

Hoi familie,

Fijn dat je even had laten weten dat je een weblog bijhoudt... :-) Wij zitten maar te wachten op emailtjes...
    Erg leuk wat jullie allemaal meemaken, wij zijn erg benieuwd naar jullie foto's! Lukt het niet om er wat foto's op te zetten?
    Geniet van jullie vakantie, die van ons zit er bijna weer op :-(

Veel liefs
    Paul, Trudy en Stan

• 30 Augustus 2011 - 05:23

Adeline:

Hoi Ger,
    En nu op naar de paarden ;)
    zo'n ziptrek klinkt gaaf!!!

groetjes Evert en Adeline