Quadra Island!!! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu Quadra Island!!! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu

Quadra Island!!!

Door: Webmaster Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

27 Augustus 2011 | Canada, Ottawa

Hoi hoi,

Hier ben ik weer!Gisteren aangekomen op Quadra Island!In een super mooi indianen achtig hotel!!! Het is hier ook lekker warm!Denk ongeveer 25 graden!!! Gisteravond hier heel lekker gegeten! Schelpen en als hoofdgerecht verschillende soorten vis! Vandaag had ik een speciaal ontbijt met gerookte zalm!Heel lekker! Vanmorgen over het strand gewandeld opzoek naar heroglieven van indianen! Ook nog even naar een marktje geweest straks gaan we nog even naar een vuurtoren toe. Vanavond hier weer lekker eten! Morgen gaan we vroeg weer met de boot terug naar Vancouver island dan 3 uur rijden naar de grote boot naar Vancouver terug! Daar vandaan rijden we naar het plaatsje Whistler waar we 2 dagen blijven!

All the best!

Gerda

• 28 Augustus 2011 - 09:08

Jeannette:

Hey Gerda,

Zalm als ontbijt? Dat lijkt me wel heel apart! Klinkt goed allemaal in ieder geval. Ben benieuwd naar de foto's
    Bedankt voor je kaartje.

Groetjes Jeannette

• 28 Augustus 2011 - 16:18

Adeline:

Hoi Gerda, Janus en Marja,

klinkt goed al dat lekkere eten! Hebben jullie ook nog wat gekocht op de markt? gaan jullie in Whistler ook een zipexcursie doen?

groetjes,

Eef en Adeline