Eiland Bute - Reisverslag uit Dunoon, Verenigd Koninkrijk van Gerda - WaarBenJij.nu Eiland Bute - Reisverslag uit Dunoon, Verenigd Koninkrijk van Gerda - WaarBenJij.nu

Eiland Bute

Blijf op de hoogte en volg Gerda

28 Augustus 2018 | Verenigd Koninkrijk, Dunoon

Vanmorgen na een lekker ontbijt vertrokken we richting Bute! Na ongeveer een half uur rijden kwamen we aan bij de pond naar Bute! In 3 minuten was je aan de overkant! Eerst gingen we naar het plaatsje Rhotesay, hier even bij Rhotesay Castle gekeken en nog even rondgekeken en kop koffie gedronken! Daarna zijn we naar het Mount Stuart house gereden. Een oud kasteel/ Woonhuis. Was heel bijzonder! Ook een hele grote tuin waar we nog prachtig gewandeld hebben! Daarna zijn we weer terug naar ons hotel in Dunoon gereden! We hebben nu een kamer in een bijgebouw van het hotel, de kamers zijn hier opgeknapt! Na een lekker diner was er een muziekavond met onze groep met Schotse muziek! Was gezellig! Ga nu lekker slapen! Morgen weer een druk programma! We gaan naar Inverary, Luss, National park Trossaches, boottocht met de sir Walter Scot! Daarna rijden we naar ons hotel in Prestwick!

All the best!
Gerda