Een mooie maar drukke dag! - Reisverslag uit Dunoon, Verenigd Koninkrijk van Gerda - WaarBenJij.nu Een mooie maar drukke dag! - Reisverslag uit Dunoon, Verenigd Koninkrijk van Gerda - WaarBenJij.nu

Een mooie maar drukke dag!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

27 Augustus 2018 | Verenigd Koninkrijk, Dunoon

Vanmorgen na een vroeg ontbijt reden we weg richting Dunoon! Eerst hebben we een stop gemaakt bij Fort Augustus. ( een oud fort) helaas waren we tever gelopen maar hebben het waarschijnlijk wel gezien door de bosjes! Hebben ook onderweg deBen Nevis gezien! En nog even fotostop gehouden! Daarna zijn we doorgereden naar The treasures of the earth. Dat is een museum met een verzameling fosielen,stenen uit heel de wereld was heel mooi! Daarna zijn we naar Fort William gereden dit is een plaats! Daar had je een leuke winkelstraat dus even wat gshopt! Om half 4 reden we via de Glen Coe richting Dunoon! Een practige weg door de bergen! Opeens stond er een auto op de weg voor ons en is de bus gestopt. Er bleek een vrouw te zijn aangereden door een auto en over de kopt zijn te gaan. 2 reisgenoten hebben nog gekeken of ze konden helpen. Later weer doorgereden en kwam de ambulance en traumahelikopter. We hebben ook nog een korte stop gemaakt bij Loch Lomond en trossahs national park een prachtig uitkijkpunt! Daarna doorgereden naar ons hotel in Dunoon hier kwamen we om 19.30 aan! Helaas was onze kamer niet in orde was lekkage geweest dus zijn wij naar een B&B gebracht door iemaand van het hotel! Hier blijven we vannacht! Het is bij een oud vrouwtje! Om 20.00 lekker gegeten en ga nu lekker slapen! Morgen gaan we naar het eiland Bute! In Dunoon blijven we 2 nachten!

Groetjes Gerda