Weer thuis! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Gerda - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Gerda - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

31 Augustus 2018 | Nederland, Alblasserdam

Donderdag na een vroeg ontbijt verlieten we ons hotel in Prestwick om aan onze terug reis te beginnen vandaag moesten we ruim 700 km rijden. Na een goede reis met wat stops kwamen we om 19.00 aan in ons overnachtingshotel in Gatwick in Engeland! Toen lekker gegeten en gauw ons bedje in want de wekker ging vanmorgen om 4.45...na een snel ontbijtje gingen we beginnen aan ons etappe richting Nederland! Het was was 1 1/2 uur rijden naar Dover (Ferry) We moesten hier om 7.30 zijn ivm controles/douane. Om 9.00 vertrok de boot richting Calais Frankrijk! Daarna verder gereden naar Zeeland (Brabant) Na wat stops kwamen we om 18.30 aan in Zeeland! Daarna kregen we nog een afscheidsdiner en daarna was het afscheid nemen van de groep en om 19.30 naar onze bus richting Dordrecht! Om 21.15 kwamen we aan in Dordrecht! Daarna gauw naar Alblasserdam en was dan de vakantie helaas weer voorbij! Het was een prachtige reis! Heel veel gezien!

Bedankt voor het volgen van mijn blog!

Groetjes Gerda