We zijn in Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu We zijn in Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu

We zijn in Vancouver

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerda

22 Augustus 2011 | Canada, Vancouver

Zo gisteren na een goede vlucht van ongeveer 9 uur kwamen we aan in Vancouver! Effe bijgekomen en nog even wat gegeten bij een soort Mac donalds! Was hier voor ons hotel een soort zombie optocht allemaal gekke mensen! Je wist niet wat je zag! Toen lekker vroeg gaan slapen! Vandaag zijn we gaan fietsen door het stanley park was super mooi langs de zee! Het is hier verplicht een fietshelm te dragen! Je ging soms gewoon stijl naar bende was wel gaaf! Ook nog naar Gastown geweest naar een stoomklok! En door Chinatown gelopen s 'avonds bij een old spaghetti factory gegeten was heel lekker! Was in een omgebouwde fabriek! Morgen gaan we ons huurauto ophalen een ford escape! En gaan we op de boot naar Vancouver island daar rijden we naar het plaatsje Ucluelet waar we 2 dagen blijven en beren gaan spotten in een rubberboot! Jullie horen nog wel van me ga nu douchen en slapen moet morgen vroeg op! All the best! Gerda

• 22 Augustus 2011 - 17:17

Madeline En Matthew:

Goed om te horen dat jullie fijn aangekomen zijn! En al weer gelijk zoveel meegemaakt!

Hoop dat je veel beren kunt spotten en natuurlijk mooie foto's :)

Groetjes,

Mad en Matt