Laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Gerda - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Gerda - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

14 Augustus 2018 | Nederland, Alblasserdam

Zo bijna is het zover! Mijn koffer staat al klaar en heb wat britse ponden!Maandag gaat mijn reis naar Schotland beginnen! Maandag moeten we om 5.45 in Dordrecht zijn dus dat word vroeg opstaan! In Dordrecht word ik opgehaald en gaan we naar zeeland vanuit daar gaan we via frankrijk naar de ferry in Calais daar varen we over naar Dover- Engeland en overnachten in Coventry de volgende dag rijden we door naar Schotland naar het plaatsje Blairgowrie. Een kennis heeft nog wat tips gegeven waar ik echt even moet kijken! En zeker het schotse toetje Eton Mess keer moet proberen!

Ik heb er zin in!

Groetjes Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alblasserdam

Gerda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 17358

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2019 - 28 Augustus 2019

Rondreis Noordkaap

20 Augustus 2018 - 31 Augustus 2018

Rondreis door Schotland met eiland Bute!

23 Augustus 2016 - 05 September 2016

On my way to Oost Canada!

24 Augustus 2013 - 07 September 2013

On my way to Sicilie!!!

20 Augustus 2011 - 07 September 2011

Go to Canada!!! Rocky Mountains here we come!!!

11 September 2010 - 30 September 2010

Go to China!

Landen bezocht: