Edinburgh - Reisverslag uit Blairgowrie, Verenigd Koninkrijk van Gerda - WaarBenJij.nu Edinburgh - Reisverslag uit Blairgowrie, Verenigd Koninkrijk van Gerda - WaarBenJij.nu

Edinburgh

Blijf op de hoogte en volg Gerda

23 Augustus 2018 | Verenigd Koninkrijk, Blairgowrie

Vanmorgen na een vroeg ontbijt zijn we met de bus richting Edinburgh. Eerst nog een stop gemaakt bij 3 bruggen over de rivier de Forth bij Edinburgh! Was prachtig! Na een koffie doorgereden naar ons gids Christina in Edinburgh ze ging bij ons in de bus en ging uitleg geven over de stad! Daarna zijn we zelf nog even de stad ingegaan even gelunchd en wat rondgekeken, er was hier het Edinbugh International book festival wat ieder jaar 14 dagen in augustus word gehouden hier even rondje gelopen. We zijn ook nog even bij een Rembrandt tentonstelling gaan kijken. En we zijn nog even in een groot draaiend reuzenrad geweest. Was bovenin heel mooi uitzicht! Een hoop lol gehad! Ook nog even in warenhuis geweest en toen was het tijd om terug naar de bus te gaan! We hebben met de bus nog even een stop gemaakt bij de Hawes pier hier zagen we de bruggen van nog dichterbij! Om 18.30 kwamen we terug bij het hotel heerlijk gedineerd een 3 gangen men. We gaan vroeg slapen want morgen gaat de wekker om 6.15 en gaan we richting Ullapool hier blijven we 3 nachten. We gaan morgen naar Pitlochry via de fishladder, Het Highland folks museum, en een Whiskey Distilleerderij. Hier horen jullie morgen meet over!

All the best!
Gerda