We zijn in Schotland! - Reisverslag uit Blairgowrie, Verenigd Koninkrijk van Gerda - WaarBenJij.nu We zijn in Schotland! - Reisverslag uit Blairgowrie, Verenigd Koninkrijk van Gerda - WaarBenJij.nu

We zijn in Schotland!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

21 Augustus 2018 | Verenigd Koninkrijk, Blairgowrie

Gisteren moesten we om 5.45 in Dordrecht zijn dus vroeg opgestaan! Vanuit Dordrecht zijn we met de bus naar centraal punt in Zeelend (brabant). Daar kregen we koffie en toen naar bus 29:) Om 8 uur vertrokken we richting Coventry in midden Engeland! Na wat uurtjes gereden rond 12.30 waren we bij de ferry in Duinkerke in Frankrijk toen moesten we uitstappen en door de douane en om 14.00 gingen we varen! Na 2 uur varen kwamen we rond 16.00 aan in Dover! En daar ging de klok een uur terug,het is hier een uur vroeger dan in Nederland! Daarna nog 5 uur gereden en kwamen om 20.00 aan in ons hotel. Gelijk naar het restaurant wat gegeten en toen lekker gaan slapen. Vanmorgen ging de wekker om 6.30 na het ontbijt zijn we om 8.00 weggereden op weg naar Schotland! De chauffeur wist een prachtige binnendoor route door het lake district daar zijn we nog even gestopt bij een mooi meer het grootste van het Verenigd Koninkrijk! Daarna gingen we verder en had de chauffeur nog een verassing in Schotland! We hebben een stop gemaakt bij het The Helix park in Falkrik hier staan 2 hele grote paardenhoofden van aluminum, echt prachtig! Daarna zijn we doorgereden naar ons hotel in Blairgrowrie waar we 3 nachten blijven! Om 19.30 zijn we gaan eten een heerlijk 3 gangen menu! Morgen gaan we een koningklijke tocht doen gaan we via Braemar naar Ballatar en dan door naar Glamis Castle!

All the best!
Gerda