B&B in Huntsville- Algonquin Provincial park! - Reisverslag uit Huntsville, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu B&B in Huntsville- Algonquin Provincial park! - Reisverslag uit Huntsville, Canada van Gerda - WaarBenJij.nu

B&B in Huntsville- Algonquin Provincial park!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

27 Augustus 2016 | Canada, Huntsville

Gisteren na een goede reis van 6 uur en even gestopt bij een soort makro waar we even hotdogs hadden gehaald kwamen we aan bij onze bed en breakfast in Huntsville. De eigenaars waren er niet want die moesten naar een dierenkliniek met hun New foundlander (hond) had epeleptische aanvallen. We werden opgevangen door vrienden van hun. We zitten in een soort huisje, heel leuk met een terras en kijken op een weIland met paarden! S,avonds zijn we met de auto naar een resort gereden waar we heerlijk hebben gegeten! S'avonds nog lekker buiten gezeten. Vandaag begonnen we met een heerlijk ontbijt bij Steve en Janet ( de eigenaren van de B&B) We zaten in de woonkamer! We kregen vanalles! Lekkere bleuberry pancakes, aardbeien, worstjes heerlijk! Daarna zijn we naar het Algonquin Provincial Park gereden en zijn eerst gestopt bij het Algonquin visitor Centre een prachtig museum met opgezette dieren! Beren,Moose, wolven etc. Daarna naar de Peck Lake gereden en hebben daar een trail gelopen. Was best pittig maar wel mooi on de lake heen. Daarna naar de ragged falls gereden en even een rotswand naar beneden gelopen om te kijken!! Daarna terug naar ons B&B terug! Helaas geen beren ,moose etc gezien. Zitten nu heerlijk op het terras! Morgen gaan we weer ontbijten bij Steve en Janet en dan gaan we naar Ottawa, de hoofdstad van Canada! Het is ongeveer 330 km rijden. Hier zullen we 1 nachtje blijven.

Groetjes Gerda

• 28 Augustus 2016 - 09:10

Adeline:

Leuk om te lezen geregeld, goede reis naar ottowa