Bijna is het zover!!! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Gerda - WaarBenJij.nu Bijna is het zover!!! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Gerda - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerda

28 Augustus 2010 | Nederland, Alblasserdam

Zo nog 2 weekjes en dan is het zover dan vertrek voor 3 weken voor een groot avontuur in China!!! Zaterdag 11 september vlieg om half 4 weg richting Dubai!!! Op Dubai stap ik over en vliegen we door naar Beijing!!! Een vlucht van ruim 15 uur!!! Daar zal ik 13 september mijn verjaardag vieren! Daarna gaan we door met een nachttrein naar Xian daar gaan we kleisoldaten en drumtorens bekijken. Daar vandaan vliegen we naar Chengdu en gelijk met een vlucht naar Lijiang daar gaan we lampionnen bekijken! Dan gaan we verder naar Dali en daar naar baidorpjes langs een meer dan vliegen we door naar Kunming en vliegen we naar Yangshou en gaan we bamboevaren langs het karstgebergten en naar een lichtshow!!! Dan gaan we de rijstterassen en zhuangdorpen in Pingán bekijken dan vliegen we naar Guangzhou dan gaan per nachtrein naar Hong Kong! Daar blijven we nog even en dan vliegen we via Dubai weer terug naar Amsterdam! Ik probeer tijdens mijn reis af en toe iets te plaatsen weet niet of dat gaat lukken... Het aftellen is begonnen!!! Go to China!!!

Groetjes Gerda