Bamboevaren langs karstgebergten - Reisverslag uit Yangshuo, China van Gerda - WaarBenJij.nu Bamboevaren langs karstgebergten - Reisverslag uit Yangshuo, China van Gerda - WaarBenJij.nu

Bamboevaren langs karstgebergten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerda

23 September 2010 | China, Yangshuo

Zo gisteren avond ben ik aangekomen in Yangshuo na een dag vliegveld en even Kunming in geweest. Vandaag hadden we een sportieve dag rond 9 uur werden we opgehaald door onze gids en zijn we op de fiets naar een riviertje gefietst bij het karstgebergten een van de mooiste natuurgebieden van China!!! Daar zijn we op een bamboevlot gestapt en 2 uur over de rivier gegaan heel avontuurlijk met flink wat watervallen ben redelijk droog gebleven!!! Daarna een mooie grot bezocht en de Moon Hill beklommen was pittig! Daarna met de fiets terug gefietst naar het hotel door modderplassen en al een heel spektakel!!! Morgen hebben we rustdag ws lekker een massage en modderbaden! Overmorgen rijden we naar Ping'an daar gaan we rijstvelden bekijken enzo en dan vliegen we naar Guangzuo en daar vandaan met de trein naar Hong Kong waar we nog 3 dagen blijven! Jullie horen nog wel wat mischien!!!

Groetjes uit de prachtige natuur van China!!!

Gerda

• 23 September 2010 - 09:03

Madeline:

Leuk om alles te lezen!! Jij maakt veel mee zeg in een korte tijd.

Ben je het chinese eten al een beetje zat?

Ik ben benieuwd naar al je foto's!! Veel plezier nog en geniet ervan!

Liefs,

Madeline

• 25 September 2010 - 16:39

Claudia:

Echt heel leuk om alles te lezen. jij maakt het wel zeg. effe naar china gaan.

Ik ben echt benieuwt hoe je het hebt gehad daar. .

ik zeg je geniet nu het nog kan van je vakantie in china voor je hett ben je wer in het kikkerlandje nederland:P

• 25 September 2010 - 16:39

Claudia:

Echt heel leuk om alles te lezen. jij maakt het wel zeg. effe naar china gaan.

Ik ben echt benieuwt hoe je het hebt gehad daar. .