Helaas weer thuis...brrrrrrrrrrrrrrr koud! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Gerda - WaarBenJij.nu Helaas weer thuis...brrrrrrrrrrrrrrr koud! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Gerda - WaarBenJij.nu

Helaas weer thuis...brrrrrrrrrrrrrrr koud!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerda

30 September 2010 | Nederland, Alblasserdam

Zo na een lange reis van bij elkaar 15 uur vliegen en 4 uur wachten op Dubai ben ik weer aangekomen in Nederland!!! En is helaas het avontuur afgelopen! Heb wel een hoop mooie indrukken!!! Wat een prachtig land! En die rijst en Sushi!!! Heerlijk!!! Die kan ik voorlopig alleen niet meer zien!!! Bedankt voor het volgen van mijn blog en de leuke reacties!!!

Groetjes Gerda

• 30 September 2010 - 15:58

Madeline:

Hahah, blij dat je weer thuis bent en dat je het leuk hebt gehad. Je verhalen ware super om te lezen, krijg er gelijk zin in om er ook eens heen te gaan :)

Maar goed dat jeannette en ik je niet een etentje naar de chinees voor je verjaardag gegeven hebben dan....binnenkort moeten we afspreken voor de high tea en sieraden maken hoor!!!

liefs,

madeline