Met chinezen op de foto!!! - Reisverslag uit Dali, China van Gerda - WaarBenJij.nu Met chinezen op de foto!!! - Reisverslag uit Dali, China van Gerda - WaarBenJij.nu

Met chinezen op de foto!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerda

21 September 2010 | China, Dali

Zo gisteren na een busrit van 4 uur kwamen we aan in Dali!!! Echt een prachtig hotel!!! We gingen wat eten en kregen dit keer bestek!!! HAHA Maar het mooiste was opeens kwam er een groep chinezen langs die wilde met ons op de foto! Echt zo gelachen!!! Werd hele fotoshoot gemaakt! S'middags hebben we boottocht gemaakt op een heel groot meer! Was prachtig! Vandaag gaan we naar de 3 pagode's daar 10 km wandelen en nog naar een andere berg! Morgen moeten we vroeg op en vliegen we eerst naar Kunming en later op de dag naar Guillin en dan met de bus naar ons hotel in Yangshuo daar gaa we bamboevaren en ook weer fietstocht maken enzo daar blijven we geloof ik 3 dagen. Nou ik laat wel weeris wat horen ga nu ontbijten!!!

Groet uit China

Gerda