We zijn er!!! - Reisverslag uit Castellammare del Golfo, Italië van Gerda - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Castellammare del Golfo, Italië van Gerda - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

25 Augustus 2013 | Italië, Castellammare del Golfo

Hoi hoi,

Zo daar zijn we dan! Gisteren na een goede vlucht van kleine 3 uur kwamen we aan in Palermo! Na de bagage opgehaald te hebben begon het avontuur! Wat we nou toch mee gemaakt hebben! We gingen kijken waar we de auto moesten gaan huren bleken we met een shuttle bus er naar toe te moeten! Mams had nog het bagagekarretje en ging die wegbrengen maar toen kwam de bus dus paps en ik erin...maar mams nergens te bekennen! De bus wilde wegrijden dus paps schreeuwen my wife my wife! En daar kwam mams om de hoek met kar! Dus paps schreeuwen en bonken op de ruit! Was een heel spektakel! Mams er nog oprijd in! Toen naar de verhuur om ons auto op te halen een Skoda Octavia sw! Mooie auto! Toen Tom Tom aan en naar het hotel! Na 3 kwartier in het donker gereden te hebben en stapvoets door een feestende mensen massa kwamen we aan in ons hotel Cala Marina in Castellammara del Golfo! Daar stond een Prosecco klaar!

Vandaag lekker uitgeslapen en lekker ontbeten. Toen zijn gaan wandelen langs een haven en standjes. Het is hier warm 30 graden! Smiddags siësta gehouden. Daarna nog effe rond gewandeld en wat gedronken en gegeten op terrasje! Zo even wijntje drinken en opfrissen en rond 20.00 gaan we lekker uiteten! Morgen rijden we naar Agrigento de vallei van de tempels! Daar blijven we 2 dagen!

Nog even kleine update hebben vanavond heerlijk gegeten een 3 gangen menu alles met vis! Als starter gefrituurde inktvisjes, voorgerecht risotto met mosselen, schelpen en garnalen en een hoofdgerecht gefrituurde garnalen en inktvisringen! Was onwijs lekker! Ook nog even buiten gelopen gezellig druk met kraampjes!

Groetjes Gerda

• 25 Augustus 2013 - 20:50