Met zodiac varen op de zee! - Reisverslag uit Cefalù, Italië van Gerda - WaarBenJij.nu Met zodiac varen op de zee! - Reisverslag uit Cefalù, Italië van Gerda - WaarBenJij.nu

Met zodiac varen op de zee!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

06 September 2013 | Italië, Cefalù

Zo daar ben ik weer! Gisteren na een mooie reis langs een berg slingerend kwamen we aan bij ons Bed en Breakfast in Cefalu! Lekker relaxt verder en beetje door de smalle straatjes in winkeltjes gekeken. Was ook een heel gedoe om bij ons B&B te komen! S,avonds heerlijk gegeten!

Vandaag klein ontbijtje gedaan en toen naar de haven om een zodiac te huren! Je hebt hier geen vaarbewijs nodig dus motor aan en de middelandse zee op! Lekker 3 uurtjes gevaart was leuk! Toen we terug waren even op terrasje wat gedronken en gegeten en nog even winkeltjes gekeken toen even relaxen en nog even bij de Duomo kerk wezen kijken daar was een trouwerij bezig! Even gekeken toen nog even boodschapjes gehaald! Nu mijn koffer inpakken want morgen is helaas de laatste dag aangebroken! Morgen gaan we over dag nog het een en ander doen. We moeten helaas al om 10.00 onze kamer uit. S,avonds rijden we naar de luchthaven in Palermo en om 00.00 s,nachts gaan we de lucht in! Met een tussenstop op Catania zullen we om 03.00 op schiphol aankomen!

Groetjes Gerda

• 06 September 2013 - 19:04

Adeline:

Geniet van jullie laatste avond in Sicilie! Zo te lezen was het (weer) een topvakantie!