Avola kust! - Reisverslag uit Noto Marina, Italië van Gerda - WaarBenJij.nu Avola kust! - Reisverslag uit Noto Marina, Italië van Gerda - WaarBenJij.nu

Avola kust!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

02 September 2013 | Italië, Noto Marina

Hoi hoi

Zo gisteren na een mooie reis door de binnenlanden van Sicilie kwamen we aan bij ons hotel in Noto Marina! Smiddags wat rond gewandeld in de omgeving daarna lekker aperatiefje en savonds gegeten in het restaurant.we moesten eerst nog buiten wachten omdat het begon te regenen en alles naar binnen moest was beetje gek! Haha!

Vandaag eerst lekker ontbeten we zouden gaan fietsen maar het weer was slecht dus zijn we met de auto naar de kust gereden, inmiddels was het gelukkig droog! Even wat rond gekeken bij de zee toen nog wat boodschapjes gedaan. Smiddags lekker in de relax stand en frisse duik in het zwembad genomen en lekker in het zonnetje gelegen!

Morgen moeten we ongeveer 2 uur rijden naar Castiglione di Sicilia daar blijven we 2 dagen!

Groetjes gerda