Midden in de tempel vallei! - Reisverslag uit Agrigento, Italië van Gerda - WaarBenJij.nu Midden in de tempel vallei! - Reisverslag uit Agrigento, Italië van Gerda - WaarBenJij.nu

Midden in de tempel vallei!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

27 Augustus 2013 | Italië, Agrigento

Gisteren na een mooie rit van 2 1/2 uur rijden kwamen we aan in Agrigento! Ons hotel is midden in de tempel vallei! We hebben vanaf ons balkon uitzicht op de tempels! In het donker waren ze verlicht! Maar goed even lekker relaxen en toen klopte rer iemand op onze deur met heerlijke citroen ijsjes! Lekker! S,avondspits zijn we naar de kust gereden en hebben heerlijk in een restaurant liggend op de zee gegeten! Alleen de bedienster kon slecht Engels en mams en ik dachten dat we een tagliatelle pasta hadden besteld bleek het kalfsvlees te zijn! Maar was lekker. Terug in het hotel begon het flink te onweren met rake klappen!wel een mooi gezicht!

Vandaag beetje tijdig opgestaan en lekker buiten ontbeten! Daarna wandelschoenen aan en zijn we naar de tempels gegaan! Deze zijn 2500 jaar oud! 8 km gelopen! Ook een museum bij de tempels bezocht was heel mooi! En via een mooi pad waar niemand liep richting de tempels gelopen! Was tip van man van het hotel! Was goed zweten maar waren blij dat we het gedaan hebben! Terug in het hotel even lekker bijgekomen en daarna even boodschapjes gedaan! Nu lekker olijfje en wat drinken op ons balkon en vanavond weer lekker ergens wat eten! Nog even update vanavond heerlijk gegeten alleen heb nog nooit zo vol gezeten! Voorgerecht buffet met groente,daarna groot bord pasta daarna vlees met frites! En daarna kregen we nog fruit! Poeh poeh!

Morgen rijden we naar Piazza Armarina en blijven hier 2 dagen!
Groetjes gerda

• 27 Augustus 2013 - 19:35

Adeline En Evert:

klinkt weer als een heerlijke vakantie!!! geniet ervan!!