Sicilliaanse kookkunsten! - Reisverslag uit Piazza Armerina, Italië van Gerda - WaarBenJij.nu Sicilliaanse kookkunsten! - Reisverslag uit Piazza Armerina, Italië van Gerda - WaarBenJij.nu

Sicilliaanse kookkunsten!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

29 Augustus 2013 | Italië, Piazza Armerina

Gisteren na een goede reis van ongeveer 2 uur kwamen we aan in Piazza Armarina bij ons Agriturismo ( bed en beakfest met agrarische tuin) er lopen hier veel beesten rond honden katten, pauwen. Verder van de middag lekker ralaxt aan het zwembad gelegen! En lekker verfrissende duik genomen was erg warm! Daarna nog lekker buiten gezeten voor ons kamer met wijntje en olijven! Met een mooi uitzicht! S,avondspits lieten we ons verassen met een driegangen menu allemaal vers uit de tuin! S,avondspits zat ik lekker buiten en werd ik vergezeld door 2 honden en een kat! Het katje sprong bij mij op schoot en de honden lagen te spelen! Toen ik naar binnen ging hoorde we een klap! Had een hond onze prullenbak omgegooid en zat er uit te eten...maar gauw gaan slapen!haha!

Vandaag begonnen we met een lekker ontbijtje buiten op het terras! Om 10.30. Begon het! De kooksels van Mirella ( siciliaanse kokkin) we moesten allemaal groentes bereiden,snijden koken, een soort pompoen cake gemaakt. Was heel leuk! Daarna siësta en nu zitten we lekker bij het zwembad! Ga zo een frisse duik nemen! Vanavond gaan we ons zelfgemaakte producten opeten! Hmmmm!!!

Morgen rijden we naar Ragusa! Blijven daar 2 dagen!

Groetjes gerda

• 29 Augustus 2013 - 22:38

Trudy:

Was het lekker wat jullie gemaakt hebben?

• 29 Augustus 2013 - 22:43

Gerda :